Juiste tijd

𝑰𝒔 𝒅𝒊𝒕 𝒎𝒆𝒕 𝒅𝒆 𝒉𝒖𝒊𝒅𝒊𝒈𝒆 𝒐𝒏𝒛𝒆𝒌𝒆𝒓𝒉𝒆𝒊𝒅 𝒘𝒆𝒍 𝒉𝒆𝒕 𝒋𝒖𝒊𝒔𝒕𝒆 𝒎𝒐𝒎𝒆𝒏𝒕 𝒐𝒎 𝒕𝒆 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒏 𝒎𝒆𝒕 𝒐𝒏𝒅𝒆𝒓𝒏𝒆𝒎𝒆𝒏?

JA! in 99,9% van de gevallen is het antwoord altijd "JA!"

𝐖𝐚𝐧𝐭:

- Elke crisis zorgt voor nieuwe kansen (innovatie)
- Je loopt voor op iedereen die nu opgeeft of niet start (minder concurrentie)
- Als startende ondernemer kun je je beter en sneller aanpassen aan de markt (flexibiliteit)

𝐄𝐧𝐤𝐞𝐥𝐞 𝐯𝐨𝐨𝐫𝐛𝐞𝐞𝐥𝐝𝐞𝐧 van bedrijven die gestart zijn tijdens een crisis:

- Disney in1929 (de grote depressie)
- Microsoft in 1975 (oliecrisis)
- Netflix in 1997 (Aziatische valuta crisis)
- LinkedIn in 2002 (economische crisis met een krappe arbeidsmarkt)
- Tesla in 2003 (economische crisis met een krappe arbeidsmarkt)
- Spotify in 2006 (kredietcrisis)
- Uber 2009 (kredietcrisis)

Er is geen recept voor succes, maar er liggen kansen genoeg! Zolang meer waarde toevoegt dan je in geld ontvangt maak je een hele goede kans!