𝑰𝒔 𝒅𝒊𝒕 𝒎𝒆𝒕 𝒅𝒆 𝒉𝒖𝒊𝒅𝒊𝒈𝒆 𝒐𝒏𝒛𝒆𝒌𝒆𝒓𝒉𝒆𝒊𝒅 𝒘𝒆𝒍 𝒉𝒆𝒕 𝒋𝒖𝒊𝒔𝒕𝒆 𝒎𝒐𝒎𝒆𝒏𝒕 𝒐𝒎 𝒕𝒆 𝒔𝒕𝒂𝒓𝒕𝒆𝒏 𝒎𝒆𝒕 𝒐𝒏𝒅𝒆𝒓𝒏𝒆𝒎𝒆𝒏?
JA! in 99,9% van de gevallen is het antwoord altijd "JA!"
𝐖𝐚𝐧𝐭:
- Elke crisis zorgt voor nieuwe kansen (innovatie)
- Je loopt voor op iedereen die nu opgeeft of niet start (minder concurrentie)
- Als startende ondernemer kun je je beter en sneller aanpassen aan de markt (flexibiliteit)
𝐄𝐧𝐤𝐞𝐥𝐞 𝐯𝐨𝐨𝐫𝐛𝐞𝐞𝐥𝐝𝐞𝐧 van bedrijven die gestart zijn tijdens een crisis:
- Disney in1929 (de grote depressie)
- Microsoft in 1975 (oliecrisis)
- Netflix in 1997 (Aziatische valuta crisis)
- LinkedIn in 2002 (economische crisis met een krappe arbeidsmarkt)
- Tesla in 2003 (economische crisis met een krappe arbeidsmarkt)
- Spotify in 2006 (kredietcrisis)
- Uber 2009 (kredietcrisis)
Er is geen recept voor succes, maar er liggen kansen genoeg! Zolang meer waarde toevoegt dan je in geld ontvangt maak je een hele goede kans!
Follow us to receive the latest news!
Follow us to receive the latest news!
<:optin-form-placeholder>
